Saturday, August 13, 2011

kesibukan dikala ini....

Posted by sarihah sauly at 5:51 AM
assalamualaikum....

salam ramadhan... wlaupun dah agak lmbat utk wish, aku nk wish jugak.. hehehe...
lgpun now still lagi bulan puasa...
sekarang semua umat islam baru sahaja menunaikan puasa yg ke-13 (13ogos2011)...
alhamdulillah... aku masih dapat berpuasa penuh sehingga hari ini.. :) gud job sari!!! hehehe

walaupun da nak hampir 2 weeks puasa, aku masih belom dapat luangkan masa untuk ke bazar ramadhan...
macam x caye jer kn.. hehehe...
al maklum la.. aku sekarang tengah sibuk menolong my mum siapkan tempahan biskut raya..
tempahan tahun ini tersangat la banyak...
sampai keletihan dan kepenatan aku nie tak dapat digambarkan dengan kata-kata...
fuhh.... smpai semua bnda dah tak trurus... huhuhuhu....

takpela... bulan ramadhan nie jer dpt cari duit lebih.. lepas nie rehat  la puas-puas kan...
dalam kepala nie dah merangka pelbagai plan dah nak beli ape nanti..
tak sabar nak dapat gaji dan duit raye... nanti dapat shopping puas-puas...

yang pnting lepas raya dapat handphone baru.. yeahhh.... :) mnggantikan hp aku yang rosak tu...
sekarang pun dapt guna hp biase jer... so, tak dapat nak tangkap gambar lagi sekarang.. huk3.,,, T__T

thanks untuk si dia yang tersayang sebab nak belikan aku handphone baru...
nokia c6!!!! saya sedang perhatikan kamuuuuuuu!!! hehehehe... :P

k laa daa... <3

you will be mine soon... :)


p/s : sedih lepas hp nokia yang dibeli ngan duit gaji keje part time rosak disebabkn febreze.. T____T

0 comments:

Post a Comment

 

The Laugh and Cry of Me Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review