Monday, April 25, 2011

:: CoRpOrAtE::

Posted by sarihah sauly at 11:41 AM
walaupun ia da lme berlalu.. ia salah stu kngan part6 yg aku xkn dpt lupakan...
salah stu subject dlm course aku kna present about business plan...
da beratus abis smata2 projek nie... pnt gler2 nk settle kn projek nie...
usaha dan tenaga btol2 dicurahkn utk presentation project paper nie...
thanks utk tieqa, ieka, n juki coz bersma2 mngerah tenaga utk jadikn presentation kite terbaik..
walaupun aku, selaku marketing manager utk Agrotech Entreprise ialah manager pling bnyk 
disoal jwb oleh panel.. ttp x mematahkn smngt aku utk brgmbr slpas selesai mmberikn persembhn terbaik dari aku... terbukti kelayakan aku sbgai marketing manager.. hehehe.. (terlebih prasaan la plak.. :P).. dsbbkn nk present scra formal.. ktaorg
decide nk berpakaian ala2 corporate... :)

cak.. :)

financial mngr + marketing mngr.. 

marketing mng + general mngr a.k.a big boss.... :)

mcm2 kngn yg terkumpul time wt projek nie......
ketawa n tangisan sme2 dikongsi....

p/s: semua kngn akn sentiasa terukir dihati.... :)


0 comments:

Post a Comment

 

The Laugh and Cry of Me Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review