Monday, December 6, 2010

aKu x bErSaLaH.....

Posted by sarihah sauly at 11:22 PM



hmmm....
time cuti2 nie mmg agak bosan sbnarnye.... time blajar,sbuk nk cuti,, ble da cuti x sbr plak nk bljr..
rndu plak kt kwn2.. hehehehe...
sbnrnye da lme terniat dhati nk create blog nie.. tapi bru ari nie brsemangat nk menaip.. hehehe..
bersempena ngan awl muharram nie..biar la aku mulakan penulisan blog aku nie betol2..
kadang2 terfikir jugak..best jgk tulis blog nie.. bleh je aku meluahkan pape yang terpendam tanpa melukakan hati sape2.. maklum laa.. manusia nie xkan berhenti mnyalahkan satu sama lain walaupun setiap orang berhak untuk bersuara.. termasuk la aku..tapi aku nie jenis buruk perangai jugak. hehehe... kalau terasa or kecik ati selalu terpendam.. sebab tu la selalu terluka. disebabkan perangai buruk aku nie la. banyak je masalah tentang perhubungan nie. Hmm.. ble da msuk bab perhubungan nie.. teringat lak aku tentang mslh aku ngan kwn aku yg agak baik nie laa.. aku syg die.. cewahhh... tp aku bkn les yer.. hehehe.. aku syg die sebagai kwn baik aku.. tapi dsbbkn stu masalah nie..hubungan yg jernih telah dicemari oleh tanah liat yg mungkin wujud dsbbkn bnjir pada musim tengkujuh.. hikhikhik.. sometimes, terfikir jugak,salah aku ker?aku busy body ker? tpi aku nie bkn nye jenis nk buang msa nk msuk campur ngan masalh org.. ble pakwe kwn baik aku nie mintak tlong slmtkn hubungan diorg..aku nie jd bertanggungjawab la plak.. rse mcm "wonder girl" plak..nk menyelamatkan hubungan orang nie.. tp,tersalah langkah la plak..maklum la,aku nie mnusia biasa..xde magic pun. kalu ade magic da lme aku tolong harry potter kalahkn musuh2. nk gntikn Hermione pun bleh..hehehe.. niat suci dihati aku nie, nk menyelamatkn hubungn diorg.. tp,hbngan aku ngan kwn baik aku lak jd bermasalh. aduyai..niat dihati tidak kesampaian.. nampaknya,hubungan aku ngan kwn baik aku tu x dapt nk dibaik pulihkan.. aku sedih ble disalah ertikan.. hubungan diorg pun da ptus.. so, aku amik keputusan,nk lupakan je sal masalah nie.. just follow with the flow.. klau msih ade jdoh,aku ngan die akn berkawan blik.. tap klau nk dilihatkan dengan keadaan sekrang,nampaknya ibarat mnunggu bintang muncul disiang hari.. xpela,janji aku thu itu bukan salah aku.. walaupun kadang2 aku musykil, berdosakah aku ble aku larikan diri dr masalh nie.. pape pun,aku thu aku x bersalah.. kepada shbt ku yg disayangi, berhenti mngecewakan org my dear.. what goes around will comes around..chill!! =)

0 comments:

Post a Comment

 

The Laugh and Cry of Me Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review